Tillbaka till bloggandet

Jag kände att jag saknade bloggandet lite och därför valde jag att åter starta upp denna blogg jag skapade för några år sedan. Det har hänt så mycket sen sist jag bloggade och framförallt senaste året. Mina ponnyer Knallen och Filur har varit nära döden flera gånger och vi har blivit välbekanta med Distriktsveterinärerna, både på gott och ont. Nu är jag iallafall mer taggad än någonsin att försöka komma in på veterinärutbildningen.. 

Tidigare har jag bloggat på www.bett.blogg.se samt Skogsryttare.horseworld.se ,men nu är det alltså denhär adressen som gäller. Här kommer ni att få följa mitt vardagsliv, allt från ponnybus till rehabilitering av min ögonsten Gunpowder("Knallen") som olyckligt skadade sig i slutet av november ifjol. Jag har det senaste året blivit mer och mer intresserad av trickträning samt NH av olika slag, så därför hade jag tänkt dela med mig av lite framsteg på det ämnet. 

Tids nog ska jag försöka få ihop en snygg design och få upp en massa bilder. Vi får se hur lång tid det tar.. ;) 

Första bilden får iallafall bli på min älskade Gunpowder, knappt två månader innan olyckan. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback